מה השירות שיקבל הארגון שלך
בשרות פתרונות מחשוב למשרד ולעסק?
LiveDNS מספקת פתרון כולל לכל שירותי המחשוב בעסק שלך.
לחברה ניסיון עתיר שנים בתחום המחשוב לעסקים ובמסגרתו היא הקימה ומתחזקת מאות רבות של תשתיות מחשוב למשרדים ועסקים בכל רחבי המדינה. במסגרת פעילות מחלקת שירותי המחשוב בחברה, אנו מציעים שירותי תמיכה למחשבים בארגונים במגוון חבילות, החל מקריאת שירות בודדת, דרך בנק שעות ועד למסלולים גמישים שונים המותאמים לצרכי הלקוח על פי מספר תחנות המחשוב הפועלות בארגון.
כיצד מתבצעת התמיכה הטכנית למחשבים במשרד?
התמיכה הטכנית למערכות המחשוב בארגון מופעלת על פי רוב בשתי תצורות שונות או באמצעות שילוב שתיהן גם יחד.
התצורה הראשונה: תמיכה באמצעות השתלטות מרחוק – בשיטה זו, טכנאי המחשבים משתלט מרחוק על ציוד הקצה בארגון, בין אם האמור במחשב, שרת, Firewall, או כל ציוד קצה אחר הניתן להתחברות מרחוק, מבצע אבחון מהיר של התקלה ומביא אותה לידי פתרון טכני מקצועי עד לשביעות רצון הלקוח.
התצורה השניה: תמיכה באמצעות הגעה פיזית לאתר הלקוח – בשיטה זו, טכנאי המחשבים/איש הרשתות והתקשורת מגיע פיזית למשרדי הלקוח, שם הוא מקבל סקירה קצרה אודות התקלה או הצורך של הלקוח ופועל פיזית בצמוד לעובדי הארגון עד לפתרון כלל התקלות בבית הלקוח או עד להקמת תשתיות המחשוב והתקשורת החדשות/הנוספות הנדרשות בארגון.
מהן האפשרויות לקבלת השירות?